пʼятницю, 18 грудня 2015 р.

Спілкуємося електронною поштою грамотно та безпечно!

Електронна пошта - засіб спілкування людей, тому вона передбачає дотримання певних правил ввічливості. Деякі з них не відрізняються від загальноприйнятих норм людського спілкування: -починати текст листа слід з привітання, завершувати підписом; -якщо звертаєтеся до людини, з якою ви особисто не знайомі, називайте себе; -не забудьте вжити слова «будь ласка», якщо звертаєтеся до кого-небудь з проханням; -подякуйте, якщо хтось допомагає вам; -слідкуйте за тоном вашого листа, намагайтеся уникати фраз, що можуть стати причиною конфлікту на релігійній, расовій, політичній чи іншій основі; -не надсилайте в листах неперевірені дані без посилання на їхнє джерело; намагайтеся не допускати граматичних помилок, використовуйте засоби перевірки орфографії, надані поштовою службою. -зазначайте тему свого листа. Часто користувач орієнтується саме на тему, коли переглядає пошту та обирає листи для отримання із сервера; -не пишіть увесь текст листа великими літерами - його важко читати не зловживайте позначкою високої важливості листа; -не надсилайте в листах оголошень і реклами, якщо вони не є предметом обговорення; -включайте до повідомлення цитати з листа, на який відповідаєте якщо ви посилаєтеся на деякі слова співрозмовника; -не додавайте без потреби прикріплення до листа, це суттєво впливає на його розмір. За можливості стискайте файли, що прикріплюються. використовуючи програми-архіватори. Повідомляйте адресата, як: файли додаєте до листа, оскільки часто через прикріплені файли розповсюджуються комп'ютерні віруси. Передавати міміку та жести, допоможуть виразити смайлики.
Корисні поради Обачно ставтеся до того, кому повідомляєте свою адресу електронної пошти. Намагайтеся не зазначати свою справжню адресу у групах новин, на веб-сайтах або в інших загальнодоступних зонах Інтернету. Перш ніж вказати свою адресу електронної пошти на веб-сайті, ознайомтеся з його декларацією про конфіденційність і переконайтеся, що вона забороняє розголошення адрес електронної пошти іншим особам або компаніям. Ніколи не відповідайте на небажані повідомлення. Відправник дізнається, що ваша електронна адреса працює, і, можливо, повідомить її іншим компаніям. Тоді ви отримуватимете ще більше небажаної електронної пошти. Стаття взята звідси: http://windows.microsoft.com/uk-ua/windows-vista/you-sent-what-to-whom-the-basics-of-e-mail-etiquette

Немає коментарів:

Дописати коментар